jump to navigation

Altrad bok 27 februari, 2012

Posted by karinsg in Okategoriserade.
trackback

När vi skulle plocka ihop lite material till mej att leka med sist jag var i butiken  så undrade Anna om jag ville ha en ask eller nåt annat att altra. Nja, sa jag först men så ropade en litet annorlunda bok på mej från en hylla!

insidan 

baksidan 

Efter att ha grundat hela bokpärmen med gesso så har jag  använt mej av glimmer mister i bruna och turkosa nyanser och stencilen Harlquin från The Crafters Workshop. Sen stämplade jag med den läckra klockstämpeln från Kaisercraft. Inramningen runt öppningen är utstansad med Spellbinders  Fleur de lis i ett tjockt härligt papper ur  ett 6×6 paperpad från My Minds Eye: Kraft Funday Everyday Fun som jag sedan färgat in med turkos glimmermist. Insidan är också ett papper därifrån som jag strukit med gesso utblandat med vatten och sedan stämplat med fjärilar från Inkido och textstämpel från Tim Holtz. Sömmen runt inuti boken är gjord lite slarvigt med en Sew Stamper.

 

Den lilla älvan har jag skrivit ut från The Graphicsfairy och sedan klippt ut. Blad och grenar kommer från en Tim Holtz die: Autumn gatherings (finns inte i butiken men hör med Anna så tar hon hem en åt dej!) och är infärgade med Distress Stains Peeled Paint och Walnut Stain.  Blommorna hittade jag bland dekorationsfacken i butiken och plattade till och så lite bling som pricken över i:et!

Kommentarer

1. maja/eyovine - 27 februari, 2012

Aaaah så ljuvligt vacker!!

2. drannika - 27 februari, 2012

ÅHHH MAJJ GADD!!!!!!! Såååååå fin!

3. snojbi - 29 februari, 2012

Åhhh sååå jäklans snyggt
Kramis


Sorry comments are closed for this entry

