jump to navigation

My Minds Eye 3 mars, 2012

Posted by babsan74 in Altrat, GästInspiratörer, Layout.
Tags: , , , , ,
trackback

My Minds Eye har gjort det igen! Släppt flera kollektioner samtidigt där man vill ha nästan vart endaste litet papper. Jag sansade mig och började lite försiktigt med papperna från serien ”Follow your heart”. Normalt sett är jag inte så förtjust i såna här papper, som jag kategoriserar som ”färdigscrappade”, men dessa överföll mig och tiggde om att få komma med hem i alla fall. Åkej’rå!

Gesso

Hönsnätsmask från The Crafter’s Workshop

Stämplar från Tim Holtz

Vit spets

Mönsterpapper ”Be amazing – Unique” och ”Be amazing – Soulful”

Av pappret som blev över altrade jag lite choklad som jag ska skicka till två vänner som jag tycker behöver det. Eller, när behöver man i n t e choklad??

Kraft cardstock

Turkos & svart glimmer mist

Stjärndies från Spellbinders

Svart Inca Gold

Mönsterpapper som ovan

Tissue tape

Dymo

Glittrigt dekorgummi

Martha Stewart-stans

Kraft cardstock

Turkos glimmer mist

Stjärndies från Spellbinders

Mönsterpapper som ovan

Martha Stewart-stans

Alfastickers från Cosmo Cricket

Filurstämpeln hittade jag i Annas stora låda med begagnade stämplar. (Den här tror jag har bott hemma hos DT Elin, minsann 🙂 )

Mönsterpapper ”Be amazing – Wander” och ”Be amazing – Soulful

Distressdynor ”Pumice stone” och ”Scattered straw”

Filtramen och foambokstäverna finns i den fysiska butiken.

Blomman och rub-ons kommer från de privata gömmorna.

I nederkanten på pappret, där tillverkare osv står, hittade jag den här lilla bannern som jag tyckte passade så bra.

Tack för titten! / Babsan

