jump to navigation

Freja & Hannes 12 mars, 2012

Posted by karinsg in Designteam, Tags.
trackback

heter två små söta nyfödingar som naturligtvis ska hälsas välkomna till världen!  Sen ett tag tillbaka har det blivit att jag gör tags till små nyfödda bebisar istället för kort. Det blir samtidigt som en dekoration som kan hänga framme (om man vill).

Jag har min vana trogen kladdat! Akrylfärger, mister, multi-medium, gesso, glimmer glam, stämplar och naturligtvis stenciler! Allt material till detta underbara kladdande finner du i butiken på Valhallavägen 48! Bokstavs-thickersena har jag gjort själv genom att stansa ut bokstäverna 3 ggr. Två gånger i kartong från ett flingpaket och sist i det mönsterpapper jag ville ha och sen bygger jag ihop dem. Här har jag använt underbara papper från Echo Parks serie A boy’s life Imagination & Rambunctious både till bokstäver och andra detaljer. Bilderna blir större när du klickar på dom!

 

Här fotade jag för att komma ihåg hur bokstäverna skulle limmas, men så blev det inte riktigt så ändå…Ni ser iallafall hur det glimmar!

Naturligtvis ska det i nån form av band eller snöre i tagsen också!

Stämplar och charms kommer från mina egna gömmor men Anna har mycket liknande att välja på både i webshop och butik!

Ses om två veckor!

Kommentarer

1. mezzanotteskapar - 31 mars, 2012

Wow, vilka fina tags! Gillar dessa mycket! Bokstäverna är fräcka de med, undrar lite nyfiket vad det är för alfabet?


Sorry comments are closed for this entry

