jump to navigation

Ett sista inlägg – en LO. 21 mars, 2012

Posted by deaduntildark in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Detta är mitt sista inlägg som gäst-DT. Jag vill tacka Anna och Pyssloteket för denna tiden. Och så vill jag tacka alla fina tjejer i teamet för era kommentarer och härliga inspirationsalster.

Mitt sista alster är en LO. Fotot föreställer mig och min dotter. Mina kids hör till de barn som inte gillat att sova om nätterna så fotot är taget en morgon efter många timmars vakentid (iaf för mig). 🙂

Papperna kommer från My Minds Eye, från ett av deras härliga pappersblock Miss Caroline – Howdy Dowdy. Det finns flera att välja av HÄR i shopen. Hjärtanen är utstansade med en die från Nellie Snellen.

Blomman var från början vit, men för att den skulle matcha sytråden så målade jag den med en Promarkerpenna. Texten är utskriven med en Dymo. Jag gillar verkligen att det finns flera färger på remsorna att välja av i shopen.

Den lilla fjärilen i hörnet är utstansad med en die från Marianne Design. Jag har sytt fast den och satt pärlor efter. Bakom har jag gjort mönster med punchinella och distressdynan Tattered Rose.
Bakom fotot sitter en ursöt kakservett, den finner du HÄR. Och till sist så har jag sprutat Glimmermist här och var för att få lite mer färg.

Ha det gott allesammans!
/Linda – DeadUntilDark

