jump to navigation

En liten solhatt? 1 april, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
trackback

En av mina bästa vänner, Elsa, är duktig på att virka och förra våren virkade hon en schysst solhatt till lille Julius. Hon frågade mig om Kajsa ville ha en också. Jag tackade såklart ja! Hon virkade på och ville skicka en bild för att se om det skulle passa min lilla fröken, och då fick min bror vara modell… Behöver jag säga att jag fick mig ett gott skratt? Nä, jag tänkte väl det. 😉


Kajsa älskar sin solhatt och använde den flitigt förra sommaren och jag tror den kommer passa i sommar också, vilket jag är mycket glad över! Den är såååå fin!

Material:

* Vit cardstock

* Mönstrat papper Echo Park – Yours Truly – Awning Stripe

* Svarta Thickers (Thickers finns i butiken)

* Gula minialfastickers från My Little Shoebox

* Stickers från Echo Park – Yours Truly-serien

* Stygn gjorda med min Sew Easy och Baker’s Twine (Tertiary)

* Edge Scraper

* Dubbelhäftande tejp

* Svart penna

Pyssla på och ha det gott!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Liza - 3 april, 2012

Vilken fin layout!! Å ja, bilden ser onekligen lite kul ut. 😉

2. Liza - 3 april, 2012

Snygg layout! Och ja, fotot får en att le brett! 😀

3. Annette - 4 april, 2012

Snyggt med stygnen, och självklart måste bilden på din bror förevigas 🙂


Sorry comments are closed for this entry

