jump to navigation

Min första häst 7 april, 2012

Posted by eyovine in GästInspiratörer.
trackback

Till idag har jag rotat långt nere i fotolådorna. Här är det en bra mycket yngre upplaga av mig… närmare bestämt 1988! Då jag köpte min första egna häst. Till denna layout har jag använt lite olika spillbitar från Prima och The Paper Company.

De stora blommorna är från Petaloo och de har fått ett rejält lager med glimmermist på sig. Har även använt ett par guldiga brads och ett satinband. Klockorna är utklippta ur ett Prima papper. Alla papper har jag skrapat med kantskrapa och sedan skrynklat ihop dem för att sedan släta ut dem lite igen. Detta gjorde jag för att få mer 3D effekt på alla papperslager.

 

Här en liten närbild på papperlagren. Har också sprejat med glimmermist lite random över hela sidan. Vilket syns både på fotot ovan och på nästa bild här nedan.

 

På återseende

Maja/eyovine

 

