jump to navigation

Explore the world 16 april, 2012

Posted by Sara in GästInspiratörer, Scrapbooking.
Tags:
trackback

God morgon alla pysselvänner!

Jag har börjat och kladda i min art journal och det är så kul! Det finns inga rätt eller fel, det är bara att kladda fritt! 🙂

Jag ska visa en sida för er här idag :

Jag började med en helt vit sida och byggde upp den med olika mister och lät det torka innan jag tog fram gesso.

Jag använde en stencil från Crafter’s workshop och penslade på med gesso ovanpå.

Jag klippte ut fjärilar och Eiffeltornet från Kaisercraft papper ”Bonjour” och klistrade fast en nostalgistickers också.

Sen kladdade jag lite till med gesso och färger från Claudine Hellmuth.

Jag stämplade lite med Tim Holtz stämplar och använde mig av en svart penna för att rita konturerna runt bokstäverna och runt bilderna.

Så härligt att få kladda fritt!!!

Jag rekommenderar detta starkt!

Ha en bra dag!

Kram Sara

Kommentarer

1. Lena BE - 16 april, 2012

Så snyggt, vilka jättehärliga färger du använt! 🙂
Jag har snart fyllt min andra Art journal och detta är superkul, så jag håller med dig till fullo! 🙂
Kram Lena

2. bossebull - 20 april, 2012

Oh, gillar färgerna! fint/ gdt lisa


Sorry comments are closed for this entry

