jump to navigation

Fortsätter med My Minds Eye… 19 april, 2012

Posted by bossebull in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Hej på er!

I mitt förra inlägg så visade jag en LO med My Minds Eye – ANDREAVICTORIA och idag visar jag två stilrena KORT med samma serie.

Tycker att ”mini” tavlan blev så söt! 🙂 Den ( ramen)  finns i olika former i butiken och jag har klippt ut en bit utav mönsterpappret som jag tyckte var fint sedan fäst den i ramen för att sedan ha på glossy accent och paper floss som hänge.

Materiallista:

* cardstock – dotted swiss och canvas

* mönster papper my mind´s eye + Die – Cut Ark

* Medium – Glossy Accent, distress stickles , chalk

* Dekorationerpärlor, band, blommor, brads, floss, ram, grattis etiketter

* Punchar & Stansar – Corner rounder-small och Martha Stewart – butterfly

Obs! Anna har mer varor i den fysiska butiken, så hör med henne eller besök butiken ( ValhallaV. 48 i Stockholm) om du inte hittar vad du söker i webbutiken.

Hoppas att du fick lite inspiration och vill skapa i mängder! 😉

Ha det gott! kram från lisa♥

