jump to navigation

3 snabba kort med Theresa Collins 21 april, 2012

Posted by eyovine in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Idag är det mitt sista inlägg här i Pysslotekets blogg. Jag vill passa på att tacka Anna och hennes härliga DT- tjejer för den här tiden. Det har varit super kul att gästspela här.  Med det sagt går vi snabbt över till mina 3 snabba ;).

Teresa Collins papper Freestyle är otroligt läckra i sina färger och mönster så det behövs inte läggas till så mycket mer. På mitt första kort har jag använt dessa fina papper, cardstock en fjäril och min symaskin.

På mitt andra kort har jag använt de mönstrade pappren, cardstock och en bakgrundsstämpel. Anna har massor med olika varianter på roliga bakgrundsstämplar i shopen.

På mitt sista kort har jag använt förutom mönstrade papper och cardstock en die från Nellie Snellen.

Det var allt från mig!

Tack och hej!

Maja/eyovine

