jump to navigation

{ hello } 30 april, 2012

Posted by Sara in GästInspiratörer, Kortmakeri.
Tags: ,
trackback

Idag är det mitt sista inlägg för Pyssloteket och jag vill tacka Anna och designteamet för den här tiden! 🙂

Jag har börjat på en art journal som jag visade i mitt förra inlägg och

nu har jag använt tekniken även på ett kort som jag tänkt visa idag.

Jag har kladdat med vit akrylfärg och tryckt med bubbelplast på kortet för att skapa en effekt.

Jag har även använt en svart penna och klottrat lite överallt runt  konturerna.

Så testa att använda er av art journaltekniken även på kort! 🙂

Ha en bra valborgsmässoafton!

Kram Sara

Materiallista:

Grönt cardstock

Mönstrat papper från Echo park

Tårtpapper

–  3 små runda bilder

-Vit akrylfärg

– Stämplat med bubbelplast

– Foamthickers

– Svart penna

