jump to navigation

Happiness 4 maj, 2012

Posted by zarischka in Designteam, Layout.
Tags: , , , , ,
trackback

Ibland är det enklaste i världen det bästa. Tyvärr gör det också att det bästa ibland är svårast att komma ihåg…

Därför gjorde jag en liten påminnelse till mig själv. Fotot tog jag på stranden i Mexico. Jag vill aldrig glömma känslan jag hade då… Hur lätt livet var, hur skönt solen värmde, hur underbart bra jag mådde. Det är ett härligt minne att hålla fast vid.

Glöm aldrig bort att njuta av de fina stunderna, mina vänner! De kan ta er igenom tuffare tider, om så behövs.

Material:
KaiserCraft/These Days Collection – History och Family (just de här papprena är slut för tillfället, men liknande finns!)
We R Memory Keepers/Good Day Sunshine – Lisa
Ros, babyblå samt benvit blomma (finns i butiken, om inte på nätet) samt blad
Satinband, benvitt
Tags, kakservett, bling, nålar, journalingspot… fler/mer finns i fysiska butiken!
Utstansad fågel med Crackle Accents
Datumstämpel och små ord-stämplar privata. Här finns alternativ.
Dessutom en washitejp från min låda.

Bakgrund:
Glimmer Glaze/Waterfall
Crafter’s Workshop stencil, Harlequin
Distress Ink Refiller (blandade gröna, bland annat Peeled Paint)
Mini-mister

Kommentarer

1. Emmy - 4 maj, 2012

ljuvlig känsla som du förmedlar minst lika ljuvligt!!!
älskar bandet och blommorna och hur papprena ser ut att vara rivna ur ett block!

2. Anna - 4 maj, 2012

Heeeelt underbar! (Blir alldeles utomlandslängtig).

3. Annika E - 4 maj, 2012

Ojojoj, så underbar! Min favoritstencil och ett helt makalöst härligt foto! Mums!


Sorry comments are closed for this entry

