jump to navigation

Grattiskort x 2 9 maj, 2012

Posted by Carina in GästInspiratörer, Kortmakeri, Scrapbooking.
trackback

Hej, idag ska jag visa en rolig modell på ett grattiskort. Kortet heter Tri-shutter Card, och mall hittar ni här . Har ni aldrig provat så gör det, ser mer invecklat ut än vad det är.  Både blommor och mönster är från papperen som kommer från Teresa Collins.

                 

           

Matrial:

– Mönstrat papper – Teresa Collins

Cardstock

– Bladstans

– Retro punch blomma

Band

Paper Pen – moss green

Glossy Accent

– Martha Stewarts Fjärillsstans

Stämpel

Distress Ink

Visar ytterligare ett Grattiskort. Denna gång har jag använt papper från My Mind´s Eye.  Stämpeln är målad med Promakers och har även använt Glossy Accent och gjort lite detaljer på flickan. Glossy Accent är något som jag gillar att använda till detaljer på blommor, stämplade motiv, runt kanter det är bara låta fantasin flöda. Hur jag gjort den vita organsa blomman hittar du här. Dom oranga rosorna är egen tillverkade och hur jag gjort dom kan ni se i min blogg, här

           

Matrial:

– Mönstrat papper – My Mind´s Eye

Cardstock

Band

Halvpärlor

Dekorationer

Stämpel

promakers

Distress Ink – Vintage photo /Rusty Hings

Japp det var allt för mig denna gång. Som vanligt kan ni kontakta Anna om det är något som ni inte hittar i shopen.

Kramisar

GDT Carina/ancajo

