jump to navigation

Good day sunshine! 14 maj, 2012

Posted by karinsg in Designteam, Kortmakeri.
trackback

heter  serien från We R Memory Keepers som det här pappret jag använt kommer ifrån.  Anna har flera fina papper från den i butiken! Det här heter Margaret och består av 4 små kvadrater 6×6 och  jag har använt en av dessa. Distressade kanter som jag sedan inkat med distress ink. Med dessa har jag även stämplat kanterna med olika Tim Holtz stämplar bla från arket Ultimate grunge CMS075 och Shabby French CMS 087. Några av blommorna har jag målat med glimmer glam och sedan fäst pärlor från mina egna gömmor som pistiller i mitten. Fjärilen är movers & shapers mini butterflies set som jag embossat i cuttlebuggen som sedan målades med glimmer glam och fick lite stickles på kanterna. En avklippt hatpin målad med grön glimmer glam fick utgöra kropp. Grattisetiketten är också en movers & shapers mini label set. Maskade en Inkidostämpel och kladdade på Inka gold. Det är även Inka Gold målad runt hela kortbasen och lite grann runt hela kortet fast då har jag använt fingrarna! Simple as that!

ALLT material finner du i den fysiska butiken på Valhallavägen 48

Ha det gott i solens sken!

/Karin

