jump to navigation

Core´dinations…. 16 maj, 2012

Posted by Carina in GästInspiratörer, Kortmakeri, Scrapbooking.
trackback

I mitt paket från Anna fanns det ett lite kraftigare papper och jag som inte är så himla hemma på allt i denna underbara värld fick klura lite. Papperet jag talar om kallas Core´dinations och just detta är från Teresa Collins. Det här är cardstock med en vit yta, ett tryckt mönster och ett annat präglat mönster som du får fram genom att använda ett fint sandpapper på pappret. (Jag använde en finare nagelfil runt kanterna) Kärnfärgen som kommer fram är  rosa.  Det fick bli ett stafflikort, ett grattiskort.

         

– Mönstrat papper- Core´dinations- Teresa Collins

Cardstock

Kaiser Flower Rihnstones

band

Stämpel

– Bild

Dekorationer

Det finns många olika varianter av denna typ av papper. Tack för mig.

Kramisar

GDT Carina

