jump to navigation

Förskoleklassfoto 25 maj, 2012

Posted by Elin in Designteam, Layout.
trackback

Jag blev så förtjust Teresa Collins serie Freestyle att jag helt enkelt var tvungen att knåpa ihop någonting med de allra sista spillbitarna jag hade kvar. Det blev en layout med fotot från systersonens år i förskoleklass.

Grunden är ett kraftfärgat cardstock som ger en snygg konstrast mot de starka färgerna i de mönstrade papprena. Dekorerat har jag gjort med två minigem från Tim Holtz, några blommor med paljetter samt sydd söm. Bokstäverna kommer från min egen pysselhörna.

Ha det skönt i solskenet!
/Elin

Materiallista:
Bazzil – Smoothies – Kraft
Teresa Collins – Freestyle – Stars
Teresa Collins – Freestyle –  Damask
Teresa Collins – Freestyle – Starburst
Minigem från Tim Holtz
Rospaljetter

