jump to navigation

Hårresande 26 maj, 2012

Posted by babsan74 in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , ,
trackback

Idag blir det en gul och glad layout jag bjuder på. (Jag vet att det är fler än jag i designteamet som tycker att gult är en underskattad färg, eller vad säger du Tettiz?!)

Jag började med att göra gula splashar med Distress stain ”Mustard seed” på ett vitt cardstock; ser ut prexis som små solar 🙂 Till det blev det lite röd wellpapp och mönsterpapper från My Minds Eye: ”On the bright side/One – Red wood” (baksida) och ”On the bright side/One – Yellow chevron” (baksida). Dekorerade gjorde jag med träknappar från Prima’s Sun kiss-serie (finns i fysiska butiken), röda blingstenar och röd/vit bakers twine. Titeln skrev jag med hjälp av Dymon och gula foambokstäver (finns i fysiska butiken).

Tack för titten! /Babsan

