jump to navigation

Ett gott skratt förlänger… käften! 1 juni, 2012

Posted by zarischka in Designteam, Layout.
Tags: , , , ,
trackback

Ibland blir jag lite allergisk mot mönsterpapper, som min kära vän Emmy säger. (Hon har rätt. Klok flicka, det där!)
Ibland händer det att jag rotar rätt på en bunke journalingspots, färger och dekorationer och bara flyttar runt dem tills jag blir nöjd.
Ibland är ett mönsterpapper så busigt urformat att det nästan inte märks att det är ett mönsterpapper.
Ibland gör jag färdiga bakgrunder när jag ändå sprayar/inkar/kladdar – och sen sparar jag dem i en pärm tills jag får nytta av dem/lust att använda dem.
Ibland sträcker jag mig efter de här sakerna samtidigt. Då kan det gå ILLA kvickt att bygga en LO!

Som den här:

Washitejp, bakgrund bestående av gesso + distress ink + mini mister och stencil från The Crafter’s Workshop, papper från Lily Bee och underbara Charming av Echo Park – samt massor av plock!

Varken livet eller scrapbooking måste vara så allvarligt. Ibland är det roligast att bara leka lite!
Hoppas att ni har en fin, glad och givande dag!
/Zarah

Kommentarer

1. Emmy - 1 juni, 2012

Galet läckert!!
Bra lekt! 🙂


Sorry comments are closed for this entry

