jump to navigation

Självpepp-LO 24 juni, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
trackback

Jag har haft det ganska tufft under det senaste året, men känner att jag är på väg tillbaka nu – om detta har jag scrappat på denna LO:

Jag lånade låttiteln ”Jag reser mig igen” eftersom den passar så bra – alla som varit i en svacka och tagit sig upp igen vet ju det… Och vem har inte det? Extra trevligt med denna layout är att jag deltog i en tävling och fick den stora äran att dela på förstaplatsen! 🙂

Material:

* Cardstock

* Mönstrat papper – Prima Marketing – Printery – Monogram

* Stämplar Tim Holtz/Stampers Anonymous – ”At the Movies”, ”Just Thoughts” och ”Ultimate Grunge”

* Mörk och ljusbrun stämpeldyna

* Rosor i olika storlekar

* Blad

* Retroflowerstans

* Spets

* Tim Holtz/Sizzix die ”Tattered Banners”

* Minialfabetsstickers från Cosmo Cricket

* Vit Paper Pen

Som vanligt har jag använt edge scraper, distress ink Walnut Stain och ink blending tool – alla hittar du i webbshop och butik. Dessutom har jag på denna layout använt mig av häftapparat.

Hoppas att ni alla haft en underbar midsommarhelg!

/ Jeanette – Tettiz

