jump to navigation

Nostalgia! 27 juni, 2012

Posted by pysselmalin in Designteam, Layout.
trackback

Det är namnet på en ny kollektion från My Minds Eye. Jag som bara skulle hjälpa Anna prismärka föll pladask och flera av pappren fick följa med mig hem… här är vad jag skapade med några av dem!

 

Bokstäverna är utstansade med Wordplay från Timpan..min nya favoritdie!

Såhär ser den färdiga layouten ut! Fotot är taget på en plats som heter Colombus circle och ligger på manhattan, precis i den södra kanten av Central Park.

Allt material utom de ”platta” blommorna finns i butiken! Stämpeln med ”poststämplar” passar bra till resefotografier och är en clearstam från KaiserCraft, mycket prisvärd sådan! På bakgrunden har jag stänkt lite röd dylusion med pensel!

 

Materiallista:

cardstock

Nostalgia från MME

clearstamp från KaiserCraft

rosor

bokstavsstickers

kakservett

halvpärlor

dylusions

På återseende!

/Malin

Kommentarer

1. jalmgren - 27 juni, 2012

Oooooh, så läcker LO!!! 😀

2. pysselmalin - 28 juni, 2012

Men åh tack fina du! 😉


Sorry comments are closed for this entry

