jump to navigation

Blå, blå vindar & vatten 2 juli, 2012

Posted by karinsg in Designteam, Kortmakeri.
trackback

Här kommer ett kort som verkligen blev blått 🙂 Utgick från från det här pappret från We R Memorykeepers men det syns knappt…Lekte med en av mina nya mister från Dylusions, London Blue. Mistade genom en stencil också den från Dylusion. Färgade även in en kakservett och en bit spets. Det blir verkligen härligt klara, starka färger med Dylusionsmisterna! Textstämpeln är även den designad av Dyan Revealy och finns i butiken på Valhallavägen. Distressade kanterna med en edgescraper  och ramade in det hela genom att med linjal rita streck med  min svarta poscapenna. Spetsen fick ett smalt satinband från mina gömmor  iträtt. Kanterna på kortbasen har jag stämplat med en nätstämpel från Tim Holtz ark  Ultimate Grunge CMS 075 och chalkade med distress ink Chipped Sapphire.

…blå, blå himlar och hav hoppas jag du får i sommar!

Tack för titten, vi ses igen om 14 dar!

 

