jump to navigation

Little Miss… 5 juli, 2012

Posted by pysselmalin in Designteam, Layout.
trackback

..underbara fantastiska papper från BoBunny! Serien Little Miss är helt fantastisk om du frågar mig!  Den här layouten knåpade jag ihop på en timme för en utmaning på facebook. Ibland jobbar jag verkligen bra under press, andra gånger låser det sig helt. Hur är det för er? Allt material på layouten är köpt i butiken utom det rosa och gröna pappret samt de små halvpärlorna/stenarna som jag hittade i mina gömmor..

Pappersremsorna med kloka ord har jag klippt ur ett ark papper som jag köpt på Pyssloteket. Nu var det ett tag sen och jag minns varken vad det hette eller vet om det finns kvar. Anna kanske vet? På det rosa pappret har jag stämplat med hönsnätsstämpeln från Tim Holtz.

Blingswirlen är sååå fin och det finns massor med prisvärda swirlar i butiken just nu! Kolla in!

Materiallista:

cardstock

BoBunny – Little Miss

die Wordplay (finns i butiken!)

blommor

halvpärlor

spets

stämplar (timpans ark finns än så länge bara i butiken!)

swirl

På återseende!

/Malin

