jump to navigation

En saga för god för att vara sann 13 juli, 2012

Posted by zarischka in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , ,
trackback

Har ni märkt ett tema, när jag scrappar? Att jag skämmer bort min man med kärleksförklaringar?
Det är för att jag är så himla lurig. Om jag berättar för alla hur bäst han är, kan han ju inte bli sur på mig när han kommer hem och jag har glömt diska… Eller hur? 😉
*smart som en tax i månsken*

…eller så är det för att han ÄR bäst. Kanske lite av varje?

Här är i alla fall en ny LO som också är lite av varje. Lite av ”min gamla stil” och lite av ”min nya”.

Då blir det såhär:

Materiallista:
Bazzill cardstock
Pink Paislee/Spring Jubilee – Soiree
Kaisercraft/Antique Boutique – Pinafore
Nyckelberlock
Kugghjul finns i butiken
Bling
Kakservett (liknande här)
Blommor & blad
Tag (liknande här)
Brads
Snöre (liknande här)
Alfabet
Stämpel från Kaisercraft
Distress Re-inker (Tumbled Glass)
Crackle Accents
Häftklamrar

Mer material finns i fysiska butiken! 😀

Ha en skön helg!
/Zarah

Kommentarer

1. pysselmalin - 13 juli, 2012

Majj gadd! Du är så sjuuuuukt inspirerande! Kan du inte ha kurs hos Anna i höst?! Jag skulle sååå vilja kunna din lager på lager teknik.. kanske får lifta några av dina LO´s rakt av så det lossnar…?


Sorry comments are closed for this entry

