jump to navigation

Art journaling, kladd och klett… älskart! :) 19 juli, 2012

Posted by pysselmalin in Altrat, Övrigt, Designteam, Teknik.
trackback

Idag bjuder jag på en massa bilder av en del av allt det jag skapat med mister, akrylfärger, dylusions, stämplar, gesso, masker, bubbelplast, tomma burkar osv… egentligen är det bara fantasin som sätter gränser! Eftersom det inte finns några regler och jag inte skrivit ner hur jag gjort de olika så jag kan inte i detalj förklara hur var och ett av alstren är gjorda som ni nu får se!

En del av det ni får se är sidor ur min ”art journaling” bok. En vanlig bok där jag limmat ihop sidor för att få dem tjockare.Men de två första är canvas tavlor! Klicka på bilderna så blir de större!

Enjoy!

Materiallista:

Glimmer mist

Gesso (finns i butiken)

Dylusions

Stämplar från bland annat Tim Holtz och Dyan Reaveley (finns massor i butiken!)

Stenciler

Modeling paste (finns i butiken!)

Spatlar

Du har väl inte missat att snart hela Pysslotekets sortiment kommer finnas i webbshopen?? Snart snart! Idag finns mycket mer produkter i den fysiska butiken än i webbshopen men snart kommer även du som bor långt bort att kunna ta del av hela sortimentet!

Ta hand om er!

/Malin

