jump to navigation

Tid Att Njuta… 26 juli, 2012

Posted by bossebull in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
trackback

Ja, mina missar bor praktiskt taget ute på balkongen under sommar månaderna :).

De 6st blommorna är faktiskt 2st (!) delade STORA rosor som jag blandat med retro punch, små rosor, metall dekos samt en 8*8 cm stor vit blomma underst.

Den vackra spetsen har jag färgat in med Distress Ink dyna och vatten.

Detta är mitt sista inlägg som GästInspiratör här på Pyssloteket och jag vill passa på att tacka Anna och DTtjejerna för en inspirerande tid!

 

Materiallista:

Cardstock – Blå, Orange

Mönstrade Papper – We R Memorykeepers – Good Day Sunshine – ”sandra”

Dekorationer – Band (pärlfloss, Spets ),  Blommor , Brads (fjäril), Pärlor (vita), Metall (blommor),  Charms (”Home Made”, nyckel)

DistressprodukterDistress Ink Pad/Dyna, Distress Stickles ”Faded Jeans”

Pennor – vit och svart

Verktyg – MS – Deep Edge punch, MS – butterfly punch, Edge Scraper, Retro punch M&L , TH Alterations die ”upon a time” alphabet

Obs! den fysiska butiken har ett större utbud.

Kul att du ville kika och ha en bra dag, kanske semester?!

xxlisa aka b.creative aka bossebull

