jump to navigation

Presentaskar är bra att ha! 5 augusti, 2012

Posted by Tettiz in Altrat, Designteam.
trackback

Ibland har man inte den där tiden till att göra ett kort eller en ask när någon fyller år – då kan det vara bra att ha några färdiga hemma! Därför har jag inte satt någon text på denna asken, utan låtit den vara ”anonym” tills jag ska ge bort den:

Material:

* Rund ask med lock att altra – finns i flera olika storlekar och former i butiken

* Dylusions ink spray – London Blue

* Vit gesso

* Ostduk

* Vit cardstock

* Mönstrat papper – MME – Miss Caroline – Dilly Dally ”Best” Vines paper

* Minirosor och blommor

* Blad

* Brads

* Självhäftande pearls

* Fjäril i resistcanvas (Prima) som man färgar in själv med t.ex. mist eller Distress stains – finns i butiken

* Edge Scraper

* Distress Ink pad – Walnut Stain

* Distress Ink blending tool

 

Sådär – nu behöver jag bara göra lite födelsedagskort att  ha på lager, så kan min familj och mina vänner börja fylla år igen!! 😉

Pyssliga hälsningar,

Jeanette – Tettiz

