jump to navigation

Echo Park – Sweet day 6 augusti, 2012

Posted by babsan74 in GästInspiratörer, Kortmakeri, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , ,
trackback

Här har jag utmanat mig själv att använda lite mer mönsterpapper än jag vanligtvis gör på mina LOs (och utan att dölja det under en massa klet). Det är papper från härliga Echo Park som gjort det igen med serien ”Sweet day”. Jag hittar bara 6″-block i webshoppen men 12”-papper finns i butiken (om de inte sålt slut). Jag köpte en hel collection pack, jag. Vet inte riktigt varför jag så ofta gör det; alla stickers och journaling cards mm blir oftast stående oanvända men här har jag faktiskt använt några av dem i alla fall.

Kortet kom sen till av bara farten 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

Materiallista LO:

Materiallista kort:

Tack för titten! / Babsan

