jump to navigation

We R Memorykeepers 8 augusti, 2012

Posted by babsan74 in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , , ,
trackback

I mina gömmor hittade jag lite stuvbitar av de underbara Good Day Sunshine-papperna från We R Memorykeepers. Jag färglägger alltid mina motiv utifrån färgerna i pappret men den här gången var det inte så lätt. Jag har tydligen inte så många gröngula pennor av nån konstig anledning 😉 men jag fick ihop det till sist. Kortet ska nog skickas till min syster, hon en kaffekopp fastvuxen i ena handen och telefonen i den andra.

Gulggrön cardstock

Good Day Sunshine-papper: Sandra och  Sherry  

Martha Stewart-PATP ”Swirling lace”

Spellbinderdies

Distressdyna ”Bundled sage”

Stencil från Crafters Workshop ”Art is

Grönt satinband

Stämpel: Privat

