jump to navigation

Kladd å klet… 10 augusti, 2012

Posted by zarischka in Designteam, Layout, Teknik.
Tags: , , ,
trackback

Häpp!
Idag ska vi tala om hästar. Det finns stora hästar, små hästar och flodhäst… nä vänta nu. Det där var ju Hajk.

Nytt försök. Idag ska jag skriva om kladd och klet.

Ibland orkar jag inte plocka fram några mönsterpapper. Då är det himla bra att jag har förberett. Jag är lite som en TV-kock, på det viset… 😉
När jag gör andra saker som… tavlor och sånt, då får jag färg och sånt klet över på mina stämplar ibland. Eftersom jag är Smålänning gillar jag inte när saker och ting går till spillo, så då plockar jag fram mina Bazziller och stämplar av på dem i ett eller annat snyggt mönster.
När jag sen blir pysselsugen sträcker jag mig rätt ofta efter dem.

Ibland är jag så lat att jag bara plockar bland det som ligger framför mig. Då kan det bli såhär:

(Texten är en Lars Winnerbäck-sång som jag älskar. Den har jag skrivit ut, i sin helhet, och klistrat fast bakpå LOn.)

Material:
Bazzill
Färg
Stämplar från älskade Kaisercraft
Kakservett
Blommor
Alfabet
Några journalingspots
Tråd
Stämpelfärg
Ordstämpel
Häftklamrar

Ha en SKAPlig helg!
xoxo,
Z

Kommentarer

1. jalmgren - 12 augusti, 2012

Åh, så härlig LO! Vitt, gult, grönt – jag blir lycklig av den!! 😀


Sorry comments are closed for this entry

