jump to navigation

Skisstolkning 1 september, 2012

Posted by babsan74 in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , ,
trackback

Till mitt inlägg idag har jag valt att tolka Tettiz fina tävlingsskiss. Jag har spegelvänt den men i övrigt varit ovanligt trogen skissen🙂

Stjärnorna har jag gjort efter ett tips från DT-mamma Anna: Jag har fäst washitape på vanlig vit cardstock och sen stansat ut stjärnor ur det med Nestabilities die. Rätt så läckert tyckte jag själv att det blev.

Material som finns i butiken

Kraftfärgad cardstock

Glimmer mist, gul och rosa

Gesso

Distress ink-dyna ”picked raspberries” från summer edition-setet

Harlequin-stencil från Crafters workshop

Washitape

Halvpärlor

Dekorgummi

Tack för titten! /Babsan

 

Kommentarer

1. Jeanette Almgren - 1 september, 2012

Riktigt läckert!!😀

2. Zarah - 6 september, 2012

Så himla häftigt!😀


Sorry comments are closed for this entry

