jump to navigation

Stenciler och mist 2 september, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Kortmakeri, Teknik.
Tags:
trackback

Det här kortet gjorde jag faktiskt i pysselhörnan i butiken på Valhallavägen 48 – jag använde de mister, masker och stämplar som finns där och det var UNDERBART kul att kunna testa sånt som jag själv inte har hemma!🙂 Det hela blev ett grattiskort som jag gav till min farmor för en tid sedan.

Så, dra fram era stämplar och färger och kladda på nu, det gjorde jag! Tänk inte, bara GÖR! Låt kreativiteten flöda fritt!

Material:

* Cardstock

* Mist

* Mask/stencil från Crafter’s Workshop

* Stämplar från Stampers Anonymous/Tim Holtz (finns många olika i butiken)

* Blommor

* Blingstenar

* Alfabetsstickers (just de jag har använt är gamla, men det finns massor av andra fina bokstäver)

* Edge Scraper

* Distress Ink Walnut Stain

* Ink blending tool

* Svart penna

Sätt igång nu och kladda och spraya – det är så KUL!!!!😀

Pyssliga hälsningar,

Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. snojbi - 2 september, 2012

Jättefint

Kraaaaaam

Jeanette Almgren - 2 september, 2012

TACK!😀

2. Zarah - 6 september, 2012

Jag är KÄÄÄÄÄÄÄÄR i det här!!

jalmgren - 6 september, 2012

Söta du!!❤


Sorry comments are closed for this entry

