jump to navigation

Om vänskap och cirklar 7 september, 2012

Posted by zarischka in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , ,
trackback

Vimplar.
Det är ingen som missat vimplar på sistone, va? Överallt är det vimplar, banners/baner och söta små flaggor.
Jag klagar absolut inte, för jag gillar vimplar. De är glada och lite lagom busiga. Det gillar jag.
…men jag gillar cirklar också. Cirklar är så trevligt mjuka och behagliga att ha att göra med, och de umgås gärna i stora grupper, olika storlekar och färger av cirklar som liksom släktträffas på sidorna…

Därför gjorde jag en skiss med prickar och cirklar och såna prylar. (Cirklar och prickar är kusiner. Så det så.) Egentligen hade jag tänkt ha den till något annat, men jag blev inspirerad på stört och var liksom bara TVUNGEN att genast dra fram mina fina MME-papper (med mera) från Pyssloteket och pillra ihop en LO.

Såhär blev det:

Materiallista:
Bazzill med upphöjda prickar (SJUKT snyggt, om jag får lov att tycka till lite, här…! ;))
Mönstrade papper från My Mind’s Eye/Follow Your Heart och Pink Paislee/Indigo Bleu
Stämpel (nummer) från Kaisercraft och en Memento-dyna
Bling
Kakservett
Penna för handskriven text
Alfabetsstickers, snöre, tag och nålar mm – fråga Anna eller kika in i den fysiska butiken!😀

…och en underbar vän, Emmy, att fota – men henne får ni bara låna på nåder, om hon själv går med på det.😉

Ha en fin sensommar och njut av solskensstunderna!
/Zarah

Kommentarer

1. Jeanette - Tettiz - 7 september, 2012

Du kommer då på de allra mest lysande idéer – cirklar på tråd. Så snyggt med det fräscha vita och blåa och så underbart fint med dig och Emmy.❤

2. Annika E - 8 september, 2012

Åh, så fin!!❤


Sorry comments are closed for this entry

