jump to navigation

Njut av livet 9 september, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Njut av livet – Enjoy Life – det är precis vad min bror och en av mina bästa vänner ser ut att göra på dessa bilder. Dagen efter bilderna togs gick de också och gifte sig! De betyder oerhört mycket för mig och jag är glad att jag lyckades fånga dem på bild.

Jag har mestadels använt produkter från My Mind’s Eye på denna layout – mönstrat papper och chipboarddekorationer. Foambokstäver och små alfastickers från Cosmo Cricket till titeln och såklart blommor i olika storlekar och färger – bl.a. minirosor och körsbärsblommor.

På den här layouten har jag faktiskt inte använt någon distress ink eller någon edge scraper, vilket är olikt mig! Det är kul att försöka göra annorlunda ibland, så man inte fastnar i ”göra-samma-samma-samma” hela tiden.🙂

Hur gör ni när ni utmanar er själva för att inte göra samma lika hela tiden?

Ha det gott!
/ Jeanette – Tettiz

