jump to navigation

Hyperenkel LO med Viva Decor 15 september, 2012

Posted by babsan74 in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , ,
trackback

Viva Decor’s clearstamps är ju så sjukt billiga att när jag såg setet ”Nautic” kunde jag bara inte låta bli – trots att jag inte hade en aning om vad jag skulle använda dem till, men de kunde ju vara bra att ha?! Och titta, nu har de kommit till användning!

Jag har stämplat nästan alla stämplarna ur setet på ett kraftfärgat cardstock med en blå ColorBox-dyna i färgen ”Blue Iris”. Därefter har jag sprayat med Glimmer Mist i två nyanser. På med fotot, foambokstäver till texten och en gipssnäcka som enda dekoration. Klart! Märkvärdigare behöver det inte vara. Inte för mig i alla fall🙂

 (Snäckan har jag köpt på Pyssloteket för lääääänge sen, kan hända att det finns kvar i butiken men jag är tveksam.)

Tack för titten!

/Babsan

