jump to navigation

Yo Bro! 16 september, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Detta är min bror. Han är knasig, rolig och alldeles underbar! Insåg alldeles nyss också att han fyller år imorgon, så det passar ju bra att visa upp honom här – en liten hyllning!😀

I pappersväg har jag använt vit cardstock, wellpapp och supersnygga mönstrade papper från Crate Papers serie Story Teller (Document och Archives) och på bakgrunden har jag skvätt lite med Dylusions Ink Spray – Melted Chocolate. I övrigt använde jag inte så många dekorationer – lite blommor i olika storlekar, några vita blingpärlor, bokstäver och ordstickers från Cosmo Cricket. Till titeln använde jag mig av svarta Thickers/foambokstäver från mina egna saker – men Anna har massor med olika bokstäver + mossgummi som man kan stansa egna bokstäver i!

När jag gjorde denna layout inspirerades jag faktiskt av en skiss som duktiga eyovine har gjort för Veckans Skiss – men jag glömde skicka in den för att tävla med den… Eyovine – eller Maja som hon heter – har ju faktiskt varit gästdesigner här hos oss på Pyssloteket tidigare i år!🙂

Även om det är trist att sommaren tar slut så är det väl lite mysigt att krypa inomhus och sätta sig vid scrapbordet – eller vad säger ni?

Ha det gott!
/ Jeanette – Tettiz

