jump to navigation

Dags för lite färg och kladdglädje 17 september, 2012

Posted by karinsg in Designteam.
trackback

tycker jag! Det är så himla roligt att leka med färger av alla de slag. Här har jag använt akrylfärger och mist och dynor. Du behöver inte köpa speciella artjournalböcker, det här är en vanlig A4 anteckningsbok som jag limmat ihop sidor på så det blir dubbelt. Just den här gången limmade jag a la Christy Tomlinson in ett mönsterpapper och även en somrig servett som jag hittade när jag städade lådor i somras🙂 Sen härjade jag loss med färg, mist och dynor. Vågstämpeln är faktiskt en flipflopsula från det stora möbelvaruhuset som jag köpte för en femma! Så titta er omkring därhemma! Tänk till en extra gång innan du slänger nåt🙂 Jag har även stämplat med bubbelplast och mistat genom en egengjord stencil. Hjärtan i olika storlekar har jag rivit ur en kasserad pocketbok.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Materiallista

Färg & kladd:Akrylfärgchalkboard mist, mod podge, vattenfasta stämpeldynor

Stämplar: DylusionKaisercraft, samt privata Donna Downeystämplar.

Så, utmana er nu om ni inte vågat förr och lek med färg!

Ses om en liten vecka!

/Karin

