jump to navigation

Goa kusiner 23 september, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Kajsa och hennes kusin Julius leker så fint tillsammans och på den här bilden jag scrappat så sitter de i soffan hemma hos mormor/farmor och morfar/farfar och tittar på film på min iPad. De är underbara…

Jag har (som vanligt) använt vit cardstock till bas – något jag nästan alltid gör nuförtiden… Det mönstrade pappret är Echo Parks Sweet Day – Delightful – jag har klippt isär några hexagoner från pappret och satt några på 3D-kuddar och några platt mot bakgrunden, för att få lite variation på höjden. Klistermärkena är från Echo Park och Cosmo Cricket, och bokstäverna är thickers av dekorgummi och minialfa från Cosmo Cricket.

Det blev en väldigt clean & simple-layout, men det behövdes inte så mycket dekorationer när pappret var så fin i sig, tänkte jag. Sen är ju barnen så söta att titta på!

Ha det gott och pyssligt!
/ Jeanette – Tettiz

