jump to navigation

Nu närmar sig slutet… 25 september, 2012

Posted by pysselmalin in GästInspiratörer.
trackback

Alltså slutet som tävlingsslutet! Senast den 30 september vill vi ha ditt bidrag!

För er som missat allting och inte har en aning om vad jag pratar om så kommer en resumé här:

Skapa en LO utifrån Tettiz skiss. Du får självklart vrida och vända på skissen men det ska tydligt synas att skissen legat till grund för ditt alster.

Layouten ska vara nygjord till den här tävlingen och du får inte delta i någon annan utmaning med den. Givetvis får du visa upp den i din blogg, länka gärna tillbaka till Pyssloteket Du mailar ditt bidrag till

tavlingpyssloteket[snabela]gmail[punkt]com

senast den 30 september. Förminska bidraget till ca 600 x 600 pixlar, tack, och döp filen till ditt namn.
Vinnaren, som utses av Anna och designteamet, får – förutom äran – en liten överraskning med posten.

Och här kommer den fina skissen:

20120924-101237.jpg

Inspirerande va?? Det tyckte iaf jag som lyckats få ihop hela två LO’s samma i kväll! Bjuder på den ena idag och nästa på torsdag!

20120924-101418.jpg

Pappren kommer från Kaisercraft och deras serie Magnolia Grove. Det finns fortfarande papper kvar av den i webshopen. Trevlig serie i lite dovare toner, jag gillar den! De specifika pappren heter Posh och Romantic.
Jag har stänkt lite med brun dylusionspray. Det finns säkert många sätt att göra det på men jag skruva av korken och doppar helt sonika en pensel i flaskan som jag sedan sprätter med…
Blommor, paper pen pluttar och lite doodling får stå för resten av dekorationerna.

20120924-101932.jpg

Bokstäverna kommer som alltid numera från mitt favvoalfabet all Times! Wordplay från Tim Holtz! Tejpar papper på kartong med dubbelhäftande tejp, och stansar sedan ut med min vagabond. Den trycker ut bokstäver lika lätt som om kartongen hade varit smöööör!
Ovanpå pappret har jag lagt en lager crackle accent. Tycker det blir så snyggt!
Kanterna har jag rivit och stansat lite i… Eller mycket..😉

Materiallista:
Cardstock
Kaisercraft magnolia grove
Blommor
Paper pen
Wordplay av Tim Holtz
Dylusionspray
Tårtpapper

Skicka in ditt bidrag nu vettja!

Vi ses!

Kommentarer

1. karinsg - 25 september, 2012

Så läcker LO Malin!!! Lite lustigt att vi använt samma papper två dar i rad!🙂


Sorry comments are closed for this entry

