jump to navigation

Gästdesigner Ztina 26 september, 2012

Posted by ztina in GästInspiratörer.
trackback

Hej! Här kommer en liten presentation av mig, Ztina. Jag är ny Gästdesigner här hos Pyssloteket och kommer att göra mina inlägg på just onsdagar. Mitt första alster får ni se redan nästa vecka.

Jag har alltid tyckt om att pyssla på olika sätt men det var under 2005, när jag började göra egna kort, som jag genom en slump hittade scrapbookingen när jag letade material på internet. Sedan dess har jag varit fast! Min stil kan variera en del beroende på vilket humör jag är på. Men generellt sett så är den mer åt vintage-hållet med lite färgklickar som lyser upp här och där. Men jag har även en förkärlek till Steampunk och lite tuffare stil.

Jag bor med sambo, son och hundar uppe i Norrbotten.

Det är en stor ära att bli tillfrågad som Gästdesigner här hos Pyssloteket och jag ska göra mitt bästa för att inspirera er till mycket skapande!

kram ztina

