jump to navigation

Tick tack! 27 september, 2012

Posted by pysselmalin in Designteam, Layout.
trackback

Nu brinner det i knutarna! 27:e september idag, tre dagar kvar! Missa inte chansen nu!

Idag får ni ytterligare en LO från mig, baserad på Tettiz finfina skiss! Ni hittar både skissen och reglerna i flera inlägg under september månad, bl.a. mitt inlägg i tisdags!

20120924-103329.jpg

Älskar den här serien, Craftsman från Prima! De här pappren har har jag köpt hos Anna. Men det ligger ett mumsigt DT-paket med papper från samma kollektion och väntar på mig! Nom nom!
Några av stjärnorna har jag gjort med mask från The Crafters Workshop och distressdyna, några har jag klippt ut ur papper. Jag ritade först av stjärnorna ur masken! Paper pen pluttar som är lite av ett beroende hos mig…

20120924-104032.jpg

Bokstäverna tillverkade av mönsterpapper, wellpapp och glossy accent… Alfabetsdiemär Wordplay från Tim Holtz.. Förvånade?😉

Nu har ni massor med tävlingsinspiration i bloggen, skapa nu något eget och ta chansen att vinna!
Passa på att titta in i butikens webshopen också. Massor med saker där nu som tidigare bara fanns i den fysiska butiken!

Ha det gott!

