jump to navigation

Gästdesigner Linda 29 september, 2012

Posted by kosepute in GästInspiratörer.
trackback

Hej! Linda heter jag, kallar mig för Kosepute på diverse pysselforum. Jag har fått den stora äran att gästdesigna här hos Pyssloteket ett tag framöver, och det kan man ju verkligen inte tacka nej till.

Jag har hållt på med scrapbooking sedan 2006. Jag gör mest layouter, och ett och annat kort ibland. Jag har svårt att placera in min stil i något fack, jag varierar hej vilt mellan färgglatt och mer romantiskt.

Jag bor i Borås med sambo och tre katter. Jobbar som personlig assistent. Min blogg hittar man här.

På tisdag är det dags att visa mitt första alster här, så då är ni välkomna tillbaka!

Kram, Linda

Kommentarer

1. Margareta - 3 oktober, 2012

Grattis till det här hedrande uppdraget! Kommer att bli toppen! Ser fram emot vad inspirerande du ska bjuda oss på! Kram från ett av dina fans!


Sorry comments are closed for this entry

