jump to navigation

MME ”Indie chic – Ginger” del 2 29 september, 2012

Posted by babsan74 in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , , , ,
trackback

I mitt senaste DT-kit från Anna så ingick bl a finfina papper från My mind’ s Eye-serien ”Indie chic – Ginger”, finns både som 6″-block och lösa 12″-ark i butiken. Papperna har en lite tjockare kvalité som jag tycker känns ganska lyxig på nåt sätt, jag gillar dem stenhårt.

På ett svart cardstock har jag använt min chevron-stencil infärgad med distress stain, picket fence. Papperna är ”Direction brocade” (fram- och baksida) och ”Adventure ricrac” (baksida). Fjärilar och hjärtan har fått lager av glimmer mistInka gold, graphite, glimmer glaze, pewter och crackle accents. Bokstäverna är privata, ett gammalt typsnitt som heter Rainboots tror jag. Halvpärlor från Reprint och två små stickers som hör till Ginger-serien (de har funnits i butiken men verkar vara slut).

Tack för titten! /Babsan

