jump to navigation

Halloweenkort 3 oktober, 2012

Posted by ztina in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Så var det äntligen dags för mitt första inlägg här hos Pyssloteket! Dagen till ära ska jag faktiskt visa er mitt allra första Halloweenkort. Anledningen till att detta är mitt första är för att jag helt enkelt inte haft någon anledning till att göra något tidigare, men när jag fick dessa snygga produkter i mitt DT-paket kände jag direkt att de skulle passa till ett kort!

Runt mönsterpappret har jag stansat med några olika Martha Stewart stansar och satt lite blommor bakom. Sedan dekorerande jag med lite metallblommor, en snygg ram och band.

Materiallista:

svart cardstock

MME Lost and found – Halloween

Filtram

Martha Stewart Doily Lace

Martha Stewart Alpine Snowflake

Metallblommor

Band

 

Kram ztina

