jump to navigation

Gästdesigner Linda/Citronlime 4 oktober, 2012

Posted by citronlime79 in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Hej hej, Linda heter jag men de flesta känner nog till mig som Citronlime, både genom min blogg men även som nickname på div scrapforum.

När jag fick mailet från Anna så tackade jag genast JA!🙂
Jag kommer visa mina alster varannan torsdag och idag tänkte jag slå två flugor i en smäll och köra både presentation men även mitt första alster som gästdesigner.

Jag har scrappat sen 2007, jag började att göra layouter och efter ett halvår så blev det även ett och annat kort. Altrar gör jag också emellanåt. Men det är nog mest kort jag gör just nu även att jag har utmanat mig själv att komma tillbaka till att scrappa layouter också. Barnens album måste ju fyllas på😉 Min stil är nog ganska rååååsa, haha…nej då men det brukar bli en hel del dekorationer, pärlor, spets men ibland så stiger jag utanför min comfort zone och det kan bli både clean and simple och steampunk.

Jag bor i Mönsterås, med min make och våra tre barn samt fyra norska skogkatter.

Idag bjuder jag på ett typiskt Linda-kort😉

Materiallista:

Mönstrade papper; My Minds Eye – Indie chic Saffron, My minds Eye – Indie Chic Saffron

Punch; Martha Stewart – PAP Vintage Doily

Blommor; rosor, cherry blossom, knoppar

Stämpel; Gorjuss ”Waiting”

Alfabet; Dekorgummi bokstäver, minialfabet

Bling; Kaiser silver

 

Kommentarer

1. snojbi - 4 oktober, 2012

Ett Jättefint kort

Kraaaaaam

2. zarischka - 5 oktober, 2012

Superfint, som alltid! Men hörrö – va? FYRA katter? Vad har du glömt att berätta, din skurk?!😉

3. AnnaB - 8 oktober, 2012

Kul att se dig här och underbart fint kort!


Sorry comments are closed for this entry

