jump to navigation

Grabbarna Grus på nya äventyr! 5 oktober, 2012

Posted by zarischka in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , ,
trackback

Echo Park. Bara namnet gör mig glad. Är det inte härligt?
Ännu gladare blir jag, förstås, av deras ljuvliga papper. Exempelvis de snyggt grön/beige/turkos/gula (även kallade ”Zarah-färger”) papprena i serien ”For the Record 2” som Anna har fått in u butiken precis nyligen, och som jag fått roa mig med att testa.

Ännu bättre blev det såklart av att min älskade make och min käre svåger samt Mikaels systerson klätt sig SÅ passande när vi hängde på stranden på Rhodos, att det matchade papprena precis. Såhär:

(Däremot undrar jag FORTFARANDE hur två syskon lyckas boka exakt samma resa till exakt samma ställe – fast olika hotell – av en slump, utan att prata med varann om att man ska resa, ens. Jag kan lova att svägerskan med familj tappade hakan när vi satt på planet och vinkade åt dem, då de klev på… ;))

Hur som helst – en materiallista ska vi ju ha. Eller hur?

Bazzill OP White
Echo Park (For The Record 2) – Documented/Borders, Documented/Chevrons, Documented/Journalingcards, Documented/Wallpaper
Echo Park (For The Record 2) Alpha Stickers
Echo Park (For The Record 2) Chipboard Accents
Distress Re-Inkers (turkosa/blå nyanser, blandat)
Bling
Stickles – Diamond
Dessutom fjärilsstans, en Wood Veneer Accent, lite ”vattendroppar” samt penna

Ha en fin helg
önskar/
Zarah

Kommentarer

1. AnnaB - 8 oktober, 2012

Fantastiskt fint! Och verkligen lämpligt att de klädde sig så bra!🙂


Sorry comments are closed for this entry

