jump to navigation

Distress Markers i mitt hjärta 7 oktober, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Jag har blivit lite småkär i mina Distress Markers. Inte nog med att de har nästan alla de underbara färgerna som finns på distressdynorna och att man kan använda dem för att måla direkt på stämplar – de är också otroligt roliga att färglägga med! De har inte funnits i min ägo så länge än, men de har snabbt klättrat högt upp på min favoritlista.

Idag ska jag visa ett kort jag har gjort med ett motiv målat med Distress Markers:

Material:

* Vit cardstock

* Mönstrade papper från MME – Indie Chic – Citron

* Stämpel från Gorjuss

* Distress Markers

* Tim Holtz – Water Brush (för att dra ut färgen från Distress Markers)

* Rosor i olika färger och storlekar

* Knappdekoration från Tim Holtz

* Självhäftande pearls

* Klistermärke från MME (Indie Chic – Citron)

* Edge Scraper

* Distress Ink Pad – Walnut Stain

* Ink blending tool

* Dubbelhäftande tejp

* 3D-kuddar

Jag har många vänner som fyller år under hösten och vintern, så det kan vara bra att förbereda sig lite och ha några grattiskort på lager!

Ha det gott och pyssla på !

/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. snojbi - 7 oktober, 2012

Ett jättefint kort och fint färglagt
Funderar på att skaffa dessa pennorna

Kraaam

jalmgren - 8 oktober, 2012

Tack så hemskt mycket! Gör det – de är sååå roliga att använda!🙂

2. AnnaB - 8 oktober, 2012

Underbart fint! Har du gjort prickarna i kanten själv, eller är det en stämpel?

jalmgren - 8 oktober, 2012

Tack!!
Det är stämplar med stänk som jag har använt i kanterna!🙂


Sorry comments are closed for this entry

