jump to navigation

Echo Park ”For the record 2” 13 oktober, 2012

Posted by babsan74 in Designteam, Kortmakeri, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , , ,
trackback

För nåt år sen kom Echo Park med en serie som hette ”For the record” som jag tyckte väldans mycket om. Nu har de släppt en uppföljare, ”For the record 2”. Eller rättare sagt två uppföljare; den finns i en röd färgställning ”Tailored” och en blågul, ”Documented”. När jag såg de blågula papperna visste jag direkt vilka foton jag ville scrappa med dessa. I love it! när det blir så. Den här gången köpte jag faktiskt inte hela serien utan bara några enstaka papper; Doily, Floral, Journaling cards (för baksidans skull) och Dots (även den för den snygga baksidan). Dessutom köpte jag ett av stickersarken, det med en massa bokstäver. Tycker det är så praktiskt när det är färgmatchat och klart och 19:- är en sjukt bra deal tycker jag.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Förutom alla papper har jag använt:

Strawfärgad och vit cardstock, glimmer mist i två blågröna nyanser, diverse blommor samt stämpeln ”Forget me not” från Gorjuss girls.

Tack för titten! / Babsan

