jump to navigation

På upptäcksfärd 15 oktober, 2012

Posted by karinsg in Designteam, Layout.
Tags: , , ,
trackback

gick vi när vi landat på hotellet, fått lite mat i magen och tagit ett svalkande dopp i poolen! Här har jag dämpat ner baksidan av arket Stripes med ett lager silkespapper som jag satte fast med multimedium. Vet ni jag slänger ingenting nuförtiden som kan komma till nytta i den här hobbyn!… När detta torkat och jag bestämt var fotona skulle vara så sprayade jag med utspädd akrylfärg genom stencilen minibricks från Crafters Workshop. Först med svart och sedan för att dämpa kontrasterna med vit. Titeln som är utstansad i svart cs i alfabetet Chemistry har fått 3D lack på sej. Dreamstämpeln är privat från Donna Downey!

Här kommer ett bildspel från skaparresans gång

Detta bildspel kräver JavaScript.

Scrappa lugnt så ses vi nästa vecka!

/Karin

