jump to navigation

Presentbox 16 oktober, 2012

Posted by kosepute in Altrat, Övrigt, GästInspiratörer, Paket, Tags.
trackback

Jag har gjort en liten box till en vän som fyller år. Lite roligare än ett vanligt paket, och så blir ju boxen i sig en present också, då hon kan spara den och använda till annat. Jag började med att dela upp ett cardstock i nio lika stora rutor. Sedan tejpade jag fast mönsterpappret innan jag tejpade ihop lådan. Inte alls svårt egentligen.

Och så här blev den!

Locket dekorerade jag med blommor, stickers och metallhjärta.

Jag har virkat en liten muffins som jag stoppade i boxen.

Och med lite cellofan, snöre och en grattistag blev det så här fint!

Jag har använt:

Cardstock, kraftfärgad och svart

Baksidan på ett mönsterpapper från Bo Bunny-Little Miss-Alice

Rosor

Körsbärsblommor

Krysantemum

Metallhjärta

Bokstavsstickers privata, men det finns massa andra i butiken

Tag privat

Grattisstämpel privat, liknande finns i butiken

Cellofan privat

Kommentarer

1. Margareta - 16 oktober, 2012

Superfin ask och en så bra instruktion!! Så extra läckert med matchningen av innehållet och själva asken – både färgmässigt och ”innehållsmässigt” – te med cupcake!!
Dekorationen på locket är också så ljuvlig!
Perfekt present! Cellofanet gör det hela ännu lyxigare!
Imponerad!!
Kram!!

2. Zarah - 21 oktober, 2012

Ååååh! Så ljuvligt sött! Och kolla muffinen! Kääärlek!😀


Sorry comments are closed for this entry

