jump to navigation

Halloweenaskar 17 oktober, 2012

Posted by ztina in Altrat, GästInspiratörer.
trackback

Dags för ännu ett Halloweeninspirerat inlägg från mig! Denna gång har jag klätt in och dekorerat några askar i svarta, beige och orange färger. Jag har bland annat använt mig av fina band, blommor och fjädrar när jag gjorde mina askar. Jag har dessutom använt en produkt som jag inte använt på mycket länge – Punchinella! Men det passade helt perfekt till detta tema tyckte jag. Sist av allt sprayade jag lite svart mist över alltihop för att få en tuffare känsla på askarna.

 

 

Sist men inte minst lite närbilder på dekorationerna…

Materiallista:

MME Lost and found – Halloween

orange punchinella

Band med linjal

Nätband

Bomullsspets

Fjädrar

Körsbärsblommor

Dylusions Ink spray svart

 

kram stina

Kommentarer

1. Zarah - 21 oktober, 2012

Helt bedårande! ♥


Sorry comments are closed for this entry

