jump to navigation

Nu ritar vi ett kryss i taket, ok?! 19 oktober, 2012

Posted by zarischka in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , ,
trackback

Sitt nu ner och ha hjärtmedicinen nära till hands, för här händer det grejer, vill jag lova!
Tant Zarah har scrappat på mönstrat papper.
Jag repeterar.
INTE vit bakgrund!

Luktsalt, nån??!😉

Eftersom ni säkert inte tror mig, utan bevis, så går jag rakt på bevisningen.
Your honours, exhibit A:

Material:
Bakgrund: MME/Miss Caroline – Day (slut i lager i 12×12, dessvärre – men finns i 6×6)
My Mind’s Eye/Miss Caroline – Delicate
My Mind’s Eye/Indie Chic – Adventure
My Mind’s Eye/Indie Chic – Brocade (baksidan)
My Mind’s Eye/Indie Chic – Picture Flourish (baksidan)
Vit akrylfärg
Distress re-inker (black soot)
och lite annat smått & gott!

Tadaaaa!
Tror ni mig nu?!😉

Ha en skön helg!
/Zarah

Kommentarer

1. Petra Offrell - 21 oktober, 2012

Tror dig! Ursnyggt!

Zarah - 21 oktober, 2012

TACK, sötnos!😀

2. maja/eyovine - 21 oktober, 2012

Snyggt =)

Zarah - 21 oktober, 2012

Vad du är go! TACK!


Sorry comments are closed for this entry

